Saker som tydligen är okej när en tjej gör det

KÄRA VÄNNER OCH BEKANTA.

Nu har jag funderat ett tag. Några minuter för att vara exakt. Och ställer följande fråga;

Vad är det som gör att det är okej att en kvinnlig bekant tar mig på brösten? Hon var full, javisst. Men vad är det som gör att det skulle vara lite busigt och skojigt? Nä inget! För om hon hade råkat vara en han så hade han blivit utslängd redigt fort.

LIKADANT när mina kvinnliga jobbarkompisar nyper mig i rumpan! Vad gör att det är okej? För hade dom råkat haft snoppar istället för snippor så skulle det genast handla om sexuella trakasserier.

Jag är inte ett objekt som man kan ta på bara för att vi båda råkar vara kvinnor. NEJ.

MVH// för seriös för mitt eget bästa




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0