Vuxenpoäng - 22 och högskolekompetens....

Ibland så klaffar livet helt galet bra. Allt bara löser sig. Som att jag trodde jag skulle plugga upp 1500 poäng på ett år. Men så går jag och pratar med studievägledaren och hon säger att jag bara behöver 350? Tio kilo försvann från mina axlar, minst. 
 
Nu är frågan vad jag ska plugga. Givet är filosofi och psykologi. SÅ JÄVLA SPÄNNANDE? Är galet taggad även fast jag vet att det kommer vara skitkul typ en vecka eller två och sen kommer jag vilja spy på skiten varje dag.
 
Funderar även på kurser som pedagogiskt ledarskap, människors miljöer, kommunikation, ledarskap och organisation, miljö och energikunskap eller internationella relationer. Det kommer bli så galet spännande och jag ser fram emot detta som FAN. Aldrig mer skolbänken, FU.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0