Drömmarn

Erica:
jag drömde om dig inatt
drömde att jag kom till nyköping en hel vecka
och frågade om vi kunde gå ut och festa och ta nån fika
du sa "näe. jag jobbar tyvärr varje dag i veckan"
sedan såg jag hur du la upp bilder på insta hela tiden om hur du fikade med emilia och victor och var på rockbaren varje kväll
så jävla elakt
 
Nu hatar alltså Erica mig på grund av något jag gjorde i hennes dröm och bara så alla vet så jobbar jag varje dag den här veckan. Förutom idag. Och idag ska jag fika med Emilia. Och jag kommer spendera iallafall fyra av sju kvällar på Rocken.. Ska fan börja spela på lotto och tvinga Erica drömma om vilka nummer man ska satsa på.
 
(Har tydligen exakt noll bilder på Erica men här har jag och Sebbe kul utan henne.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0